„Wow, da is’ das Ding!” – Jürgen Klopp jako skuteczny menedżer od razu przechodzi do rzeczy: „Wow, to jest to!”. Wieloletni ambasador marki Opel jest gorącym rzecznikiem kompaktowego modelu najnowszej generacji od jego światowej premiery jesienią ubiegłego roku. Ostatnio – co udokumentowano na filmie – zachwycony Jürgen Klopp odebrał swojego nowego Opla Astrę plug-in hybrid w swoim „biurze” w Liverpoolu.
Astrą plug-in hybrid Klopp wjeżdża w nową erę. „Mój debiut w elektrycznej mobilności. Teraz jeżdżę na prądzie. Ależ to fascynujące!” – emocjonował się dwukrotny zdobywca nagrody „Best FIFA Men’s Coach” dla najlepszego trenera. Jego nowy samochód rozwija łączną moc systemową 133 kW/180 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego, oferując świetne osiągi bez nadmiernego wpływu na środowisko (łączne zużycie paliwa i emisja wg WLTP2: 1,1 l/100 km; emisja CO2 26–24 g/km). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 7,6 sekundy, a Astra może przejechać w bezemisyjnym trybie elektrycznym do 60 km (WLTP1). Klopp podsumowuje swoje nowe auto: „Wygląda świetnie i tak samo się prowadzi. Taki właśnie powinien być samochód!”.
Jürgen Klopp jest w równym stopniu pod wrażeniem technologii nowej Astry, co jej stylistyki. Jeszcze na etapie prac nad nowym modelem odwiedził nawet Centrum Projektowania w Rüsselsheim. Użytkowany przez trenera pięciodrzwiowy egzemplarz (z kierownicą po prawej stronie) jest również w pełni wyposażony.
Jednym z ciekawszych rozwiązań w Astrze Ultimate plug-in hybrid Jürgena Kloppa jest najnowsza wersja reflektorów pikselowych Intelli-Lux LED. Adaptacyjny, nieoślepiający system oświetlenia zapożyczony z flagowego SUV‑a Grandland składa się ze 168 indywidualnie sterowanych elementów LED. Na pokładzie znalazł się również system wspomagający kierowcę Intelli‑Drive i wyświetlacz projekcyjny Intelli‑HUD, a deska rozdzielcza to w pełni cyfrowy Pure Panel. „Wszystko jest na swoim miejscu i wykonane w najwyższej jakości. Dobra robota, Opel” – ocenił 55‑latek.

Jürgen Klopp jest ambasadorem marki Opel od 2012 r. Wystąpił w ponad 20 reklamach telewizyjnych niemieckiego producenta. Ponadto często uczestniczy w wydarzeniach dla dealerów, a kilkukrotnie przemawiał nawet do pracowników firmy w centrali w Rüsselsheim.